söndag 10 juni 2012

Cryptosporidium förstört mitt immunförsvar

Jag var en av alla som blev drabbade av Cryptosporidium parasiten
För alla som inte vet vad det är så var man konstant skitnödig i 2 veckor sprang på toan upp till 10-16 gånger på en dag bara.
 Inte nog med det så var jag på krogen då det var inte lätt det alla stank skit och det var skit på toa väggar och golv och alla ja stank fis och fes dygnet runt.
Sen dess har min mage inte varit sig lik och jag tål inte saker som jag tålde förut t.ex vitlök tål jag inte längre.
Får kraftiga utslag i ansiktet och sår på kroppen min mage är mer stressad än vanligt det här tär på mitt immunförsvar som redan innan inte var speciellt bra med tanke på alla matförgiftingar man fått på diverse snuskiga matställen där de inte tvättar händerna sedan går och pillar sig i arsle eller näsan för att sen servera maten.
Ursch säger skärpning på alla de lagar tycker jag in med hårdare regler för födoämnen i sverige!
Sen inte nog med det ska vi inte få rent vatten i sverige heller och vad har hänt med alla hårda krav och koller?  Är det så att det inte finns några lagar längre för dem bryts ständigt och vad är då meningen med dem???
SKÄRPNING ÄN EN GÅNG SÅNT HÄR SKA BARA INTE HÄNDA.
Finns fler punkter jag vill ta upp men det skulle bli alldeles för mycket text för att någon ens skulle orka läsa.

Finns det någon mer som delar min mening hör gjärna av er eller lämna ett inlägg kommentar nedan!


1 kommentar: